Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Δεν είναι απλά ένα σουρωτήρι....

Παιχνίδι εξάσκησης δεξιοτήτων....ή αλλιώς πώς να μετατρέπετε απλά καθημερινά πράγματα σε ευχάριστο παιχνίδι!!


Ήταν μια από αυτές τις μέρες που έπρεπε οπωσδήποτε εκείνη τη στιγμή να μαγειρέψω και ο μικρός κρεμιόταν στα πόδια μου και δεν με άφηνε να κάνω τίποτα!!! Δεν ήθελε να παίξει με κανενα παιχνίδι του και όσο και να προσπαθούσε η Χριστιάννα μου να τον απασχολήσει αυτός εκεί...στα πόδια μου σκαρφαλωμένος. Έπρεπε να βρω κάτι γρήγορα και καινούργιο!
Και ευτυχώς μου έκοψε!!!! Πήραμε το σουρωτήρι και μερικα σύρματα πίπας και τα μετατρέψαμε σε ένα ενδιαφέρον και εκπαιδευτικό παιχνίδι!!!
Σκοπός είναι να περάσει το παιδί τα σύρματα πίπας μέσα απο τις τρυπούλες που έχει το σουρωτήρι. Πέρα από ένα διασκεδαστικό παιχνίδι (που κράτησε τον Γιώργο αρκετή ώρα αφοσιωμένο - ουφ πρόλαβα να μαγειρέψω!!!), αυτή η δραστηριότητα βοηθάει στην εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας, στον οπτικοκινητικό συντονισμό, και στην χωροταξική αντίληψη. Και το σπουδαιότερο; Είναι με απλά υλικά που έχουμε σπίτι μας!!! 

Όταν ήρθε η ώρα να τα μαζέψουμε η Χριστιάννα μου ήρθε όλα χαρά να μου δείξει την εφεύρεση που έφτιαξε για τον αδερφό της. Μία τσάντα για να αποθηκεύουμε τα σύρματα πίπας η οποία έχει μια επιπλέον θήκη για να ισιώνουμε τα σύρματα (μια και καμια φορα αυτα στραβώνουν!!).
"Μαμά δεν ειναι η κανονική εφεύρεση. Έφτιαξα ενα αρχικό σχέδιο με απλά υλικά για να δω πώς θα είναι και δουλεύει καλα!!!" (με διορθώνει)



Όπως βλέπετε στην φώτο η τσάντα έχει ένα επίπεδο όπου περνάς τα σύρματα και πιέζεις το χερούλι - κάτω από το οποίο έχει στερεώσει ένα κέρμα και μια κιμωλία. Αυτα τα 2 κάνουν την δουλεια του ισιώματος. Επίσης υπάρχει και ένα σύρμα πίπας που είναι δεμένο κάτω απο το χερούλι της τσάντας "ώστε αν χαλάσει ή αν βγει κανένα πραγματάκι τραβάμε το σύρμα της πίπας και το φτιάχνουμε!" (όπως λέει η εφευρέτρια Χριστιάννα!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου