Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Ο κουβάς των συναισθημάτων!

Πίνακας της Μαρίας Μεταλλινού -Νερούτσου
Κοίτα τώρα πώς το βλέπω εγώ.....
Η ψυχή μου είναι ένας κουβάς! Ναι καλά διάβασες! Κουβάς!
Εκεί μαζεύω τα συναισθήματα, τις σκέψεις, τις εμπειρίες, τα ερεθίσματα, κλπ , ό,τι δηλαδή προσλαμβάνω καθημερινά εκεί τα αποθηκεύω!
Τι έβαλα στον κουβά σήμερα;
Κούραση γιατί όλη μέρα τρεχω και είναι πλέον 10 το βράδυ και δεν έχω ούτε αντοχή για ένα ντουζ;

Απογοήτευση γιατί κοιτάζομαι στον καθρέπτη και δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω;
Θυμό γιατί όλο φροντίζω τους άλλους και ποτέ εμένα;
Στρες γιατί δεν προλαβαίνω παιδάκι μου ούτε τουαλέτα να πάω;

Όλα αυτά μαζεύονται στον κουβά της ψυχή μας. Καθημερινά και αδιαλείπτως.
Και όταν έρθει η ώρα να αντιμετωπίσω τον Γιώργο που δεν θέλει να φάει το αγαπημένο φαγητό του που έκανα 2 ώρες να το ετοιμάσω, όταν η Χριστιάννα μου δεν θέλει (ή δεν μπορεί) να συγκεντρωθεί να διαβάσει και σε 30 λεπτά πρέπει να φύγουμε για το καράτε, όταν ο Γιώργος δεν θέλει να βάλει τα παππούτσια του γιατί δεν του αρέσουν (παπούτσια που εκείνος έκλαιγε στο μαγαζί για να τα πάρουμε ...προχθές!!!!) και πρέπει να φύγουμε άμεσα για το σχολείο, όταν ο άντρας μου πετάει τα ρούχα του στο κρεβάτι αντί να τα βάλει στην θέση τους κλπ...και τόσες άλλες φορές που έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια φαινομενικά ζόρικη κατάσταση, τότε πού θα ψάξω για δύναμη και ενέργεια; Μα φυσικά στον κουβά μου! Στο κουβά που δυστυχώς όλο το προηγούμενο καιρό έριχνα αρνητικά συναισθήματα απογοήτευσης, θυμού, νεύρα, στρες, κούραση. Και όπως είναι λογικό από εκει το μονο που μπορώ να βγάλω είναι αυτά που έχει μέσα. Και θα φωνάξω στα παιδιά μου, και θα μαλώσω με τον διπλανό μου, θα νευριάσω και θα ξαναρίξω στο κουβά μου άσχημες στιγμές, ένταση και νευρα. Μια κατάσταση φαυλος κύκλος δηλαδή.

Ό,τι έχει μέσα αυτός ο κουβάς θα μοιράσω στα παιδιά μου, στον άντρα μου, στους συναδελφους μου.
Μπορώ να δώσω χαρά αν ο κουβάς έχει μέσα θυμό; Όχι βέβαια!
Ή ηρεμία όταν μέσα έχω ρίξει μονο νεύρα;
Αγάπη όταν έχω αποθηκεύσει απογοήτευση;
Όχι και πάλι όχι.

http://www.kmberggren.com/

Σκεφτείτε λοιπόν τι αποθηκευετε στην ψυχή σας, τι ρίχνετε στον κουβά σας. Και φροντίστε να βάζετε όμορφες ενέργειες, γλυκά λογια, θετικά συναισθήματα και τρυφερές στιγμές.
Το αξίζετε!
Το αξίζουν τα παιδιά σας!

Θα σας ενδιέφερε να σας πώ πώς και με τι γεμίζω τον δικό μου κουβά καθημερινά για να έχω όμορφη διάθεση και όρεξη να αντιμετωπίσω με αποτελεσματικό τρόπο τις προκλήσεις της καθημερινότητας;

Σας φιλώ γλυκά!

Σημείωση: Τα έργα τέχνης ανήκουν στους δημιουργούς τους και το blog έχει πάρει άδεια για να τα χρησιμοποιήσει. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή τους χωρίς την άδεια των δημιουργών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου