Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Διαβάσαμε το.... Ο φύλακας του 8 - η αρχή, της Σάντρας Ελευθερίου



"Κάθε μικρό και κάθε μεγάλο συμβάν στη ζωή σου,

κάθε άνθρωπος που θα συναντήσεις,
είναι ένα βήμα προς το πεπρωμένο σου.
Τότε δεν το γνώριζα.
Πολλές είναι οι φορές που κοιτάζωντας πίσω,
στον δρόμο της ζωής μου, βλέπω το δάκτυλο
της αμφιβολίας να σβήνει τα όσα γνώριζα.
Φοβάμαι μήπως ξεχάσω όσα έχω αφήσει πίσω.
Μην ξεχάσω ποιος είμαι.
Ψηλαφώ το σημάδι. Τότε θυμάμαι.
Είμαι ο Αιμίλιος Τράι. Είμαι ο Φύλακας του 8."

Το πρώτο βιβλίο της τριλογίας με συνεπήρε με το που ξεκίνησα να το διαβάζω.
Η αρχή της γέννησης του Αιμίλιου, ενός αγοριού που μεγαλώνει σε ορφαντροφείο και η πορεία του μέσα από μια σειρά συμβάντων που τον οδηγούν στο να μάθει τον εαυτό του και τις ικανότητες-δυνάμεις που έχει, να μπορέσει να τις δαμάσει και να ξεκινήσει το ταξίδι του για τον απώτερο σκοπό της ζωής του. Ο Αιμίλιος Τράι θα χρειαστεί να δώσει πολλές μάχες μικρές και μεγάλες για ένα καλύτερο μέλλον, όχι για τον εαυτό του, αλλά για την ανθρωπότητα.

Μια ιστορία μυστηρίου, γραμμένη με αρκετή δόση φιλοσοφικής διάθεσης χωρίς όμως να γίνεται βαρύ και δύσκολο το ανάγνωσμά του.

"Να μην ξεχάσω ποιος είμαι."

Πολλές είναι οι φράσεις που κρατώ από το κείμενο, αλλά η συγκεκριμένη είναι πολύ δυνατή μια και κρύβει το μήνυμα της αλλίωσης που συμβαίνει στον καθένα μας με την πάροδο των χρόνων, χωρίς να το καταλαβαίνουμε και απομακρυνόμαστε από τον ίδιο μας τον εαυτό.

Ο τρόπος γραφής είναι φανταστικός. Οι λέξεις μπλέκονται πολύ όμορφα δίνοντας ένα κείμενο που σε βάζει σε δημιουργική σκέψη και σου δίνει φιλοσοφικά ερεθίσματα!

Είναι ένα βιβλίο τόσο για παιδιά όσο και για μεγάλους!
Θα το συνιστούσα από 12+.

Είχαμε την χαρά να μιλήσουμε με την συγγραφέα και να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις μας. Δείτε τα όλα εδώ.

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο στο site των εκδόσεων Ελληνοεκδοτικής.

Ανυπομονώ για την συνέχεια!

Σας φιλώ γλυκά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου